Та й таке)))

 




Тай, таке

Труднощі..

 Насправді уміння достойно долати труднощі це не сила чи стійкість нашого характеру, це результат роботи людей, які займаються нашим формуванням та вихованням. Коли я була зовсім маленькою мама казала мені: " не сперечайся без аргументів, бо сама себе доведеш до сліз, колись так твоя мама робила". Десь вона так є і зараз. Деякі мої сльози, це результат без аргументованих суперечок. Тобто, інтуїтивно я відчуваю, що щось не те відбувається, але пояснити це можу лише "внутрішніми протестами, що так чи інакше закінчуються поразкою. Ну бо куди без "раціональних логічних аргументів", ну бо це смішно коли хтось чує "бо я так відчуваю". Тай таке.

Коли в дитинстві сприймаєш деякі речі в штики, ну бо вже є власні погляди на світ предметний, ну то тоді і відбувається твій своєрідний перелом. Ну бо мама може сказати , що скромність то краща риса для дівчинки, ну а тато чи хтось з чоловічої статі ну ти же не хлоп.

Ну а потім дівчачі дрібні скромні труднощі переростають у фатальні вчинки , приховані комплекси і інтуїтивні гарячково-розжарені прийняті рішення. Дякую, тобі мамо, що навчила відрізняти скромність від замовчування. Ну бо та трудність , що зараз на моїм шляху вимагає радше стриманості і скромності , але аж ніяк не замовчування. Тішуся, що та сила перейшла від тебе мені на генетичному рівні. Тепер я може сказати "генетично умію долати труднощі ". Тай таке, мамо, будь усміхнена до себе.

Коментарі

Популярні публікації