Безробітні



Безробітні


А всі хто на війні, що зовсім безробітні?
Скажи мені, тату, ти ж офіцер!
Чому в мами статус - багатодітні,
Я що не один, у вас більше дітей?
Скажи мені тату, коли все скінчиться?
Коли до нас прийде твій"друг інозем"?
Скажи мені правду, скажи мені тату!
Як офіцер офіцеру, ще багато смертей?
У новинах читаю: Героїчно загинув, 
Із Карпатського краю молодий командир.
Про його героїзм знала вся Україна,
То чого ж йому гинуть, серед добрих людей.
Може, тату, нам сниться,
Що всі кругом хочуть перемоги і спокою,
Вільних думок.
Може всі ці смерті не є випадкові,
Бо випадки вирішує в двохтисячних Глок!
Тату, а чому ти не йдеш, в тебе ноги болять?
Ти ж казав загоїлись!
І чому в тебе свічка горіла всю ніч,
Отче Наш шепотіли люди і грілись.
В тебе тату такі офіцерські мовчання,
Що примусили маму за двох покричати,
А я тату тихенько чекатиму рання,
Я чекатиму тату тебе, щоб обняти.

Коментарі

Популярні публікації