Я тобі почитаю, а ти мовчки послухай...



Я тобі прочитаю, а ти мовчки послухай...



Я тобі почитаю, хочеш вірші що хочеш,
Що ти хочеш скажи мені, ти лише не мовчи,
Я тобі почитаю, коли зовсім вже страшно,
Коли небо так низько і мовчання страшні.
 Я тобі перестану на вухо казати,
що війна то так треба і війна то - краса,
ти наснися мені коло тебе так добре,
ти наснися сьогодні, як весня трава.
А я знаю ти поруч, десь біжиш, десь близенько,
Десь так втомлено дивишся в світ,
я тебе зачекаю, не біжи так не треба,
Не біжи перед світом, бо впадеш із ніг.
Я тобі почитаю, а  ти мовчки послухай,
Полюбуйся очима моїми й скажи,
Ти кохана, пробач, я заснув ненадовго.
і прокинувся раптом від твої краси.
А якщо ти захочеш почитай мені вірші,
про лелек і про сонях, про батьківській дім,
Я послухаю серце твоє б"ється у грудях,
Нехай б"ється, що хочеш  милий проси.
Я не плакала чесно,не плакала Любий,
Не порушу наказ твій й біля тіла твого,
Я не звернусь ніколи до тітоньки смерті,
Не попрошу ніколи, повернути Його.
Ти один тій падлюці дивився у вічі,
щоб я спала спокійно й наснила тебе,
Я прокинулась раптом від подиху смерті,
Я шукала усюди та нема вже Тебе!






Коментарі

Популярні публікації