Не попустить...



Не попустить




І все, що я роблю це – просто метання,
Людська метушня розжарена Сонцем,
Зі смутком залишеться різьблена рана,
А люди пішли без дороги – наосліп!
Космічний пил улазить у вірші,
Та так, що той сум до зіниць доповзає,
Якби ми інші, хоч трішечки інші,
То ми існували б  рівнянням й надалі.
А в мене, як завжди, з невідомим халепа,
і ти одиночним прямісінько в серце
мені якось сумно стає без тебе,
                                   Та ігрик в умові набув уже сенсу! 
Сьогодні прокину тебе я думками,
З тобою так добре про щось помовчати,
Недавня розмова про людськість і сенси,
Додала лиш радість, бажання кричати.
 Щаслива сьогодні без сенсу в кишені,
Я йтиму до Сонця тримаючи Небо.
Ти йдеш біля мене лиш в іншому місті.
Будь ласка, іди щоб писалися вірші.



Коментарі

Популярні публікації