Де кості випали ребром - там показався Бескид...
Де кості випали ребром - там показався Бескид...
Йшла війна коли Іл вирішив віднайти Сеула, бо тільки той старий укріанець знав, де можна побачити світло.
Іл - цікавий хлопчина, що любив упорядковувати історію в книгах та історії - в людських головах. Цього разу укріанцеві довелося кинути жереб, щоб показати хлопцеві шлях. Сеул промовив: "2015 роком двома шляхами і трьома людьми потрапиш в рік 1886 на глибину 180 метрів від Бескидського хребта. Буть уважним світло - у 30 метрах "від". То буде одна з вершин України, в фольклорних Карпатах, якою замилуються сусіди: Італія, Словенія, Угорщина, Словаччина. Там зустрінеш переселенське плем"я з 250 людей, що вирішило на 4 роки укорінитись для того аби відшукати світло. Для укріанців значення того світла - не відоме. Твоє покликання відшукати і розтлумачити. Бо, коли укріанці знатимуть про світло, вони зможуть розказати сусідам. А час пороху, називати просто часом, що на світло не впливає. Іл йди і не шукай підказок, шлях тобі покаже колія."
Це там де колії лягають одна на одну, де потяги їдуть почергово, де люди, як мурахи обсідають підніжжя гір Бескид, там Іл побачив перший портал. Згадав Сеула і в голос промовив: "І де тут світло? Його тут могли бачити хіба наші предки в році 1886!" Старий, одноколійний бескидський залізничний тунель, протяжністю в 1746 метрів, може гарантувати лише те, що міжнародні вантажі таки підуть в обхід України, територією Польщі та Білорусії. Не про те світло що пережило дві війни, говорив Сеул, а про те, що - в 30 метрах від нього.
Іл слухав Сеула і подумки збирав наплічник. В його голові плутались цифри, події, люди. Думки про світло, загортались звуками вранішнього потяга. Іл прокидався коли за вікном хтось змінював написи:"Львів-Стрий-Сколе-Славсько-Лавочне-Бескид". Хлопець подумав коли б він їхав зі сторони Ужгорода, нічого крім написів: "Ужгород-Мукачево-Свалява-Воловець-Скотарське-Бескид" - змінитись не могло. Хіба той хтось стояв би уже по інший бік платформи. 60 км. в годину, майже 4 години в дорозі і довготривалі технічні зупинки з коментарями провідника: "пропускаєм потяг".
Це там де колії лягають одна на одну, де потяги їдуть почергово, де люди, як мурахи обсідають підніжжя гір Бескид, там Іл побачив перший портал. Згадав Сеула і в голос промовив: "І де тут світло? Його тут могли бачити хіба наші предки в році 1886!" Старий, одноколійний бескидський залізничний тунель, протяжністю в 1746 метрів, може гарантувати лише те, що міжнародні вантажі таки підуть в обхід України, територією Польщі та Білорусії. Не про те світло що пережило дві війни, говорив Сеул, а про те, що - в 30 метрах від нього.
Іл не помітив, як опинився на території устаткованій укріанським племенем. Вони добре убезпечили себе і двоколійне світло. Вартовий різьбив текст на дощечці:
"Загальні характеристики Бескидського залізничного двоколійного тунелю:
1. Протяжність-1882 м.
2. Ширина- 8,5 м.
3. Висота- 10, 5 м.
Маленька країна зі своїми правилами, машинами, президентами - збудована задля великого проекту. 250 жителів-робітників, що працюють дванадцятками в чотири зміни, живучи за правилом: "Коли спізнюсь, то потяг - не поїде". Іл здивувався, побачивши Сеула, якого тут іменували директором.
"Не очікував хлопче, - промовиви Сеул. - Ти тут для того аби розказати укріанцям та іншим сусіднім племенам, що в році 2017 люди долаючи Бескидські вершини, протележними маршрутами, вітатимуть один одного словами: "до завтра- зустрінемся в тунелі". Вони будуть щасливі, бо великий проект, розроблений особливим племенем, що зветься, особливим методом, перейнятим від австрійських племен - звершиться. А зараз йдем, я маю розказати тобі легенду, що приховує цей двоколійний бескидський майже Бог. Роботу тут називають циклом. Ти зрозумієш чому укріанське плем"я з 250 людей за народним повір"ям копає тунель з одного боку, дізнаєшся історію "Великого вибуху", а ще на власні очі побачиш куди тут "золото" вагонами вивозять.
Іл вже майже не чув Сеула. Він бачив напис потяг "Ужгород-Львів" і дерева за вікном. Цього раз він їхав зі швидкістю 70 км. за годину, три години безтурботного сну і здивування коли замість "Пропускає потяг" він почув: "шановні пасажири - кінцева зупинка Львів". "Цікаво, де дівся час", - подумав хлопець...
"Іль Сеул, Іль Сеул", - репетував молодший брат. - Женя, ти історик. Іль Сеул..."Що це означає", - крізь сон пробурмотів Євген. - Що трапилось? Звідки ти знаєш про іль сеул? Малий, ти мав би вже бути на занятті з французької?", - дратівливо промовив Женя."Іль Сеул з французької перекладається як Він Єдиний. Бескидський двоколійний тунель - єдиний в Україні", - продовжував малий. "Не хочеш не слухай. Я пішов. Прогуглиш." Євген ще довго не міг зрозуміти значення того сну. Відкривши GOOGle, прочитав:
"Україна. Бескид.Єдиний двоколійний. Характеристики. Читайте далi..."
"Україна. Бескид.Єдиний двоколійний. Характеристики. Читайте далi..."
Іл(він) Сеул(єдиний)
Коментарі
Дописати коментар